27 września 2011

Wrześniowy stosik książkowy!

Noo w końcu czas na kolejny stosik, prawda? Wszyscy mają, mam i ja. Znowu :P

Tym razem wrześniowe zdobycze są troszkę skromniejsze. Ale i tak jestem z nich bardzo zadowolona - co prawda moje zbiory powiększyły się najbardziej dzięki hojności młodszej siostry, ale co tam - ważne, że mam więcej książek ;) Zacznijmy zatem!

1. Wichry Archipelagu - Bradley'a P. Beaulieu - otrzymałam od Wydawnictwa Prószyński i S-ka. Właśnie czytam :]

2. Jeden dzień - David Nicholls - zakupiona podczas Zlotu forum ksiazkimlodziezowe w Łodzi :)

3. Środek świata - Andreas Steinhofel - od siostry dostałam.

4. Dziewiąte życie Louisa Draksa - Liz Jensen - także od siostry.

5. Dziewczyna o szklanych stopach - Ali Shaw (już ZRECENZOWANE) - nabytek z wyżej wymienionego zlotu :)

6-7. Metro 2033 & Metro 2034 - Dmitry Glukhovsky - zakupione oba tomy przez allegro, świetna okazja chociaż zostałam już bez grosza przy duszy!!! :P

8. Wilkołak - Jonathan Maberry - także od siostry.

Miałam jeszcze drugi tom Mrocznego Serca, ale książka znalazła już innego właściciela ;) No i czekam na powieść Bestia od ParanormalBooks. 

Dodam jeszcze tylko, że zbliża się październik, a wraz z nim... wspaniałe premiery! Oto kilka najciekawszych:



5 Października 2011


Królestwo Cieni - Celine Kiernan - czyli drugi tom wspaniałej serii o Wynter Moorehawke. Tom pierwszy, Zatruty tron, zrobił na mnie niesamowite wrażenie. Dlatego też na sequel czekam z ogromną niecierpliwością!!!

Wydawnictwo: Dolnośląskie.
Oryginalny tytuł:  The Crowded Shadows.
Liczba stron: 512.
  
Christopher Garron *_*


12 Października 2011


Drugi tom wspaniałej Trylogii Czasu autorstwa Kerstin Gier - kolejne, długo wyczekiwane przygody Gwen i Gideona - Błękit szafiru. Spójrzcie na okładkę - widowiskowa!!! 

Wydawnictwo: Egmont.
Oryginalny tytuł:  Saphirblau.
Liczba stron: około 350.






18 Października 2011


Post apokaliptyczna rzeczywistość w Enklawie autorstwa Ann Aguirre i klimat podobno dorównujący Metro 2033 i Igrzyskom Śmierci? Na to liczę! Już w drugiej połowie października ta długo oczekiwana przeze mnie premiera - czyli to, co Tiriś lubi najbardziej ^^

Wydawnictwo: Amber.
Oryginalny tytuł: Enclave.
Liczba stron: 304.


20 Października 2011

Pierwsza część oszołamiającej trylogii Jamesa Dashnera - Więzień Labiryntu. Nie ukrywam, że oczekuję na tę książkę już od kilku miesięcy (pogłoski bowiem obiecywały, że książka pojawi się w wakacje, ale niestety dopiero teraz będziemy mieli premierę). 

Wydawnictwo: Papierowy Księżyc.
Oryginalny tytuł: The Maze Runner.
Liczba stron: około 400.

Także w tym miesiącu pojawią się takie dzieła, jak Biała jak mleko, czerwona jak krew, czy ostatni tom kultowej serii Szeptem - Cisza. Wspaniałe nowości, można jedynie rzec! Czekacie z niecierpliwością na te powieści? Bo ja tak xD
A na koniec piosenka - tym razem klasyk: Tina & Ike Turner - Proud Mary :)

16 komentarzy:

  1. Widzę sporo smakowitych kąsków:)). Gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stosik! ^^ Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę "Metra..."! Poluję na nie od jakiegoś czasu, ale raczej czaję się, żeby w zakup wrobić rodziców ;P I jestem ciekawa jak Ci się spodoba "Jeden dzień", bo kusi mnie bardzo film :)
    A z nowości czekam na "Błękit Szafiru" (chociaż przede mną jeszcze lektura "Czerwieni Rubinu :P), "Enklawę" i "Więźnia Labiryntu", oczywiście ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypatrzyłyśmy sobie dokładnie te same zapowiedzi :) Stos również absolutnie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się nad przeczytaniem "Metro 2033", historia powstania tej książki jest dość ciekawa. A zapowiedzi są obiecujące, choć skąd tu brać pieniądze na te wszystkie nowości? Czekam na "Błękit szafiru" i "Labirynt" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam większości książek ze stosika, ale mam nadzieję niedługo przeczytać Dziewczynę o szklanych stopach oraz Metro..
    Co do premier to najbardziej czekam na Błękit Szafiru :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę "Dziewczyny o szklanych stopach", a jeśli o zapowiedzi chodzi to nie mogę się doczekać "Więźnia Labiryntu".

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny stosik:) Ciekawa jestem jak Ci się spodoba Wilkołak.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe nabytki. Pozostaje więc tylko życzyć ci mega wrażeń podczas czytania.

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurczę! Jakie te ,,Wichry Archipelagu" grube.. Nie wiem, jak ja dam radę je przeczytać.. Wspaniałe nabytki:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz "Jeden dzień"! Czekam na recenzję :-)
    Piękny stos, miłego czytania :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stos! Ja czytam właśnie "Jeden dzień" i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłego czytania! Natomiast "Biała jak mleko czerwona jak krew" ląduje na mojej liście, mam przeczucie, że to będzie coś wielkiego, a przynajmniej wartego uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej intryguje mnie ten wilkołak, choć sama nie wiem czemu ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo ciekawostek, premiery też gorące... W sam raz na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stosik oczy cieszy :) Oczywiście marzy mi się Enklawa i Więzień. Metro także przeczytałabym bardzo ale to bardzo chętnie i dlatego tak wyczekuję na twoją recenzje :D

    OdpowiedzUsuń

Ten blog tworzę dla Was i każdy Wasz komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania. Dziękuję, że jesteście tu ze mną! :)