31 marca 2014

Wyniki konkursu urodzinowego!

Wczoraj upłynął termin zgłaszania się w moim urodzinowym konkursie organizowanym wspólnie z wydawnictwem Bellona ;) Dziś przedstawiam wyniki! 

Ale najpierw podam poprawne odpowiedzi:

1. Doktorem jakich nauk był Giacomo Casanova?
Odpowiedź: Giacomo Casanova był doktorem obojga praw (w zakresie prawa kanonicznego i świeckiego).

2. Jak brzmiało panieńskie nazwisko Marii Konopnickiej?
Odpowiedź: Panieńskie nazwisko Marii Konopnickiej brzmiało Wasiłowska.

3. Z której dynastii pochodził egipski władca Echnaton, zwany również Amenhotepem IV?
Odpowiedź: Echnaton pochodził z XVIII dynastii.

Otrzymałam 37 zgłoszeń, z których 12 osób wysłało niepełne odpowiedzi (takie jak np. podanie jedynie tytułu doktora prawa kanonicznego w przypadku Giacomo Casanovy, czego nie mogłam uznać za stuprocentową odpowiedź), dlatego zwycięzców wybrałam spośród 25 w pełni poprawnych zgłoszeń.

Tak więc nadszedł czas na podanie listy zwycięzców:

Zestaw 1 wygrywa gorka123@
Zestaw 2 wygrywa agasam9@
Zestaw 3 wygrywa varia-czyta@

Gratuluję! Informacje o przesyłce nagród otrzymacie drogą mailową.

Serdecznie dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w zabawie! :) 

Fundator nagród:


bellona.pl

Dziękuję!

3 komentarze:

  1. Serdecznie gratuluję zwyciężczyniom, a Tobie Tirindeth, kolejny raz życzę wszystkiego, co najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. to się nazywa dobre zakończenie marca :) bardzo dziękuję za przyznaną mi nagrodę i zaraz biorę się za odpisywanie na maila.

    OdpowiedzUsuń

Ten blog tworzę dla Was i każdy Wasz komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania. Dziękuję, że jesteście tu ze mną! :)