04 lipca 2015

Wyniki konkursu z książką "Pod kloszem"

Dziś czas na ogłoszenie wyników mojego konkursu organizowanego wspólnie z wydawnictwem Bukowy Las, w którym do wygrania była książka Pod kloszem Meg Wolitzer! :) 

Do rywalizacji zgłosiło się 9 osób, którym bardzo serdecznie dziękuję za udział i za poświęcony czas. Wasze typy książek najlepszych na smutek bardzo mi się podobały, zanotowałam sobie kilka wartych uwagi tytułów. Niestety nie każdego będę mogła nagrodzić, bowiem mam tylko jedną nagrodę i może ona trafić tylko do jednej osoby. Nie ukrywam – miałam straszny dylemat z wyborem najlepszej odpowiedzi. I w sumie przesiedziałam nad tym cztery dni, ale w końcu udało mi się podjąć decyzję i wytypować zwycięzcę! :) 


Który tekst wygrywa? 


„Według mnie najlepszą książką na smutek jest "Miasto kości" Cassandry Clare jak i pozostałe części serii. Autorka postawiła na humor i zabawne dialogi pojawiają się na każdej stronie, dzięki nim co chwila uśmiechałam się pod nosem albo wybuchałam śmiechem. Książka mocno wciąga, a świat w niej przedstawiony jest dopracowany w najmniejszych szczegółach. Mam nadzieję, że kiedyś przeczytasz "Miasto kości" i Tobie również przypadnie do gustu.” 


A więc Pod kloszem otrzymuje... 








Ola z Książek Miasto


Olu, znam Miasto Kości i przyznaję, że to dobry wybór na smutki. Serdecznie gratuluję zwycięstwa!

9 komentarzy:

Ten blog tworzę dla Was i każdy Wasz komentarz to dla mnie motywacja do dalszego pisania. Dziękuję, że jesteście tu ze mną! :)